dilluns, 25 de desembre del 2017

Bon Nadal/Feliz Navidad

Un altre Nadal ja és aquí. El Santfeliuenc Futbol Club desitja uns dies de felicitat que han de ser previs a un 2018 carregat de promeses. El 2018 prometem més emocions amb tres objectius: la continuïtat del primer equip a Tercera Divisió per sisena temporada, continuar amb el creixement del futbol base i fer més viu encara el diàleg amb la ciutat.

En aquestes hores de pau, harmonia i paraules compartides agraïm tots els que fan gran aquest club nostre: famílies del futbol base, directius, entrenadors, socis, penyistes, institucions, patrocinadors i mitjans de comunicació.
En dies tan especials no ens podem oblidar dels que no hi són però que van contribuir perquè el nostre Santfe sigui avui un club gran. Aquests 112 anys formen part d'un gavadal de memòries compartides en una ciutat plural. I a pocs dies de doblar el full del calendari renovem el nostre compromís amb Sant Feliu per fer present el club en la vida quotidiana dels nostres veïns.

Otra Navidad ha llegado. El Santfeliuenc Futbol Club desea unos días de felicidad que tienen que ser previos a un 2018 cargado de promesas. En el 2018 prometemos más emociones con tres objetivos: la permanencia del primer equipo en Tercera División por sexta temporada, continuar con el crecimiento social del fúitbol base y hacer más vivo aún el diálogo con la ciudad.

En estas horas de paz, armonía y palabras compartidas agradecemos a todos los que hacen grande a esta club nuestro: familias del fútbol base, directivos, entrenadores, socios, peñistas, institucions, patrocinadores y medios de comunicación.
En días tan especiales no nos podemos olvidar de los que no están pero contribuyeron para que nuestro Santfe sea hoy un club grande. Estos 112 años forman parte de muchas memorias compartidas en una ciudad plural. Y a pocos días de doblar la joja del calendario renovamos nuestro compromiso con Sant Feliu para hacer presente el club en la vida cotidiana de nuestros vecinos.



NON-NON DE NADAL
 
T’ompliré el bressol
de palleta fina
sense gens de boll,
sense gens de pols.
Encendré un bon foc
perfumat d’espígol
per fer-te el son dolç.
 
Cobriré el teu cos
amb llençol blanquíssim
mig teixit amb glòria,
mig cosit amb creus.
Et faré de flonjos
borrallons de llana
un mantell pels peus.
 
Et cantaré un bres
amb la veu més dolça,
i quan ja t’adormis
et besaré el front.
Després, de puntetes,
tancaré la porta
perquè no et desvetllin
els sorolls del món
Joana Raspall
Divuit Poemes de Nadal i un de Cap d'Any
 
 
En el aire, la helada y olor a pino.
Vestiremos algodón y pieles.
Para vagar cargados por nuestras nieves
más vale un reno que un camello.
 
En el norte se cree que un Dios
que es como el vigilante de esa prisión
donde nos molieron las costillas a todos,
y hay quien dice que fue poco.
 
En el Sur, donde el poso blanco es raro,
se cree en Cristo, Él mismo un fugitivo
que nació en el desierto, en la arena, en el heno,
y que murió, dicen, fuera de casa.
 
Celebremos hoy, con pan y vino,
la vida transcurrida al raso bajo el cielo, 
para no caer, estando en él, presos
de la tierra. Porque en él hay más sitio.
Joseph Brodsky
Poemas de Navidad